طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا کارشناسی پیوسته علوم تربیتی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:15 ادامه و دانلود |
طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا کارشناسی پیوسته علوم تربیتی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:15 |
طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا کارشناسی پیوسته علوم تربیتی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:15 |
طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا کارشناسی پیوسته علوم تربیتی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:15 |
طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا طراحی فعالیت برای درگیر نمودن شناختی دانش آموزان، درس آهنربا کارشناسی پیوسته علوم تربیتی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:15 |
دانلود پاورپوینت آماده اختلالات اضطرابی دانلود پاورپوینت آماده اختلالات اضطرابی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 21 اسلاید قسمتی از متن .ppt : اختلالات اضطرابی اختلالات اضطرابی: تعریف: اضطراب حالتی بیمارگونه که با احساس بیم و نگرانی، همراه با نشانه های جسمی حاکی از وجود فعالیت مفرط دستگاه عصبی خودکار مشخص میشود. از ترس، که به علت شناخته شده دارد، تفکیک میشود. تشخیص، نشانه ها و علائم:جدول اختلالات اضطرابی: اختلالات اضطرابی: A- اختلال هراس(panic disorder): مشخص با حملات هراس خود انگیخته که ممکن است با گذر هراسی(agoraphobia) نیز همراه باشد(ترس از فضاهای باز، تنها بودن دور از خانه، یا ازدحام). اضطراب انتظار(anticipatory anxiety): مشخص است با این احساس که هراس و درماندگی یا تحثیر زمانی در آینده روی خواهد داد. |
دانلود کنش پژوهی کارورزی 3 دانلود کنش پژوهی کارورزی 3 موضوع: کنش پژوهی کارورزی 3 فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:15 صفات معلم خوب معلمان باید استانداردهایی برای موفقیت تعیین کنند و دانش آموزان را آگاه سازند که از همه آنها انتظار می رود به این استانداردها دست یابند. این توصیه ، دو موضوع بسیار با اهمیت را به یکدیگر پیوند می دهد : یکی تعیین استانداردهای هدفمند ، یعنی استانداردهای مهم، چالش برانگیز و قابل حصول و دیگری انتقال انتظارات معلم به دانش آموز،یعنی انتظار دستیابی آنان به این استانداردها ، این توصیه از این رو اهمیت دارد که علاوه بر پیشنهاد دستیابی به بعضی استانداردها ،پیشنهاداتی نیز برای اجتناب از استانداردهای دلخواه (1) و ناپایدار (هوس برانگیز) (2) دارد. همچنین توصیه می کند، از استانداردهایی که برای دانش آموزان قابل حصول نیستند ، دوری شود و از استانداردهایی |
دانلود کنش پژوهی کارورزی 3 دانلود کنش پژوهی کارورزی 3 موضوع: کنش پژوهی کارورزی 3 فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:15 صفات معلم خوب معلمان باید استانداردهایی برای موفقیت تعیین کنند و دانش آموزان را آگاه سازند که از همه آنها انتظار می رود به این استانداردها دست یابند. این توصیه ، دو موضوع بسیار با اهمیت را به یکدیگر پیوند می دهد : یکی تعیین استانداردهای هدفمند ، یعنی استانداردهای مهم، چالش برانگیز و قابل حصول و دیگری انتقال انتظارات معلم به دانش آموز،یعنی انتظار دستیابی آنان به این استانداردها ، این توصیه از این رو اهمیت دارد که علاوه بر پیشنهاد دستیابی به بعضی استانداردها ،پیشنهاداتی نیز برای اجتناب از استانداردهای دلخواه (1) و ناپایدار (هوس برانگیز) (2) دارد. همچنین توصیه می کند، از استانداردهایی که برای دانش آموزان قابل حصول نیستند ، دوری شود و از استانداردهایی |
دانلود کنش پژوهی کارورزی 3 دانلود کنش پژوهی کارورزی 3 موضوع: کنش پژوهی کارورزی 3 فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:15 صفات معلم خوب معلمان باید استانداردهایی برای موفقیت تعیین کنند و دانش آموزان را آگاه سازند که از همه آنها انتظار می رود به این استانداردها دست یابند. این توصیه ، دو موضوع بسیار با اهمیت را به یکدیگر پیوند می دهد : یکی تعیین استانداردهای هدفمند ، یعنی استانداردهای مهم، چالش برانگیز و قابل حصول و دیگری انتقال انتظارات معلم به دانش آموز،یعنی انتظار دستیابی آنان به این استانداردها ، این توصیه از این رو اهمیت دارد که علاوه بر پیشنهاد دستیابی به بعضی استانداردها ،پیشنهاداتی نیز برای اجتناب از استانداردهای دلخواه (1) و ناپایدار (هوس برانگیز) (2) دارد. همچنین توصیه می کند، از استانداردهایی که برای دانش آموزان قابل حصول نیستند ، دوری شود و از استانداردهایی |
دانلود کنش پژوهی کارورزی 3 دانلود کنش پژوهی کارورزی 3 موضوع: کنش پژوهی کارورزی 3 فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:15 صفات معلم خوب معلمان باید استانداردهایی برای موفقیت تعیین کنند و دانش آموزان را آگاه سازند که از همه آنها انتظار می رود به این استانداردها دست یابند. این توصیه ، دو موضوع بسیار با اهمیت را به یکدیگر پیوند می دهد : یکی تعیین استانداردهای هدفمند ، یعنی استانداردهای مهم، چالش برانگیز و قابل حصول و دیگری انتقال انتظارات معلم به دانش آموز،یعنی انتظار دستیابی آنان به این استانداردها ، این توصیه از این رو اهمیت دارد که علاوه بر پیشنهاد دستیابی به بعضی استانداردها ،پیشنهاداتی نیز برای اجتناب از استانداردهای دلخواه (1) و ناپایدار (هوس برانگیز) (2) دارد. همچنین توصیه می کند، از استانداردهایی که برای دانش آموزان قابل حصول نیستند ، دوری شود و از استانداردهایی |
دانلود پاورپوینت آماده احیای قلبی ریوی دانلود پاورپوینت آماده احیای قلبی ریوی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :پاورپوینت نوع فایل : .PPT ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 22 اسلاید قسمتی از متن .PPT : عنوان : احیای قلبی ریویCPR بهار 89 علل ایست قلبی شامل؛ تاکیکاردی و فیبریلاسیون بطنی (90-80 درصد موارد)، آسیستول، می باشند . عواملی که سبب بروز حالات فوق می شوند شامل؛ بیماریهای شریان کرونری (مانندMI)، اختلالاتی که سبب کاهش برون ده قلبی می شوند ( از جمله نارسایی قلب و شوک کاردیوژنیک)، شوک آنافیلاکسی، بیماریهای دریچه ای قلب، عدم تعادل الکترولیتی، اسیدور، هیپوکسمی، مسمومیت با داروها، آمبولی ریه و برق گرفتگی می باشد از این بین، بیماریهای شریان کرونری شایع ترین علت می باشد. احیای قلبی ریوی اقداماتی است که به منظور برقراری گردش خون و تهویه ریوی در هنگام ایست قلبی ریوی انجام می شود. ایست قلبی متوقف شدن فعالیت قلب و گردش خون موثر را می گویند که در این حالت خون و اکسیژن کافی توسط قلب به سلسله اعصاب مرکزی و سایر اعضاء مهم و حیاتی بدن نمی رسد ایست تنفسی قطع ناگهانی فعالیت موثر تنفسی است اگر ادامه یابد در طی 3 &n |
ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:14 |
ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:14 |
ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:14 |
ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:14 |
ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها، علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی ارزشیابی آموخته ها علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستانی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:14 |
دانلود کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته دانلود کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:42 فرمت فایل پی دی اف می باشد. |
دانلود کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته دانلود کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:42 فرمت فایل پی دی اف می باشد. |
دانلود کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته دانلود کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:42 فرمت فایل پی دی اف می باشد. |
دانلود کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته دانلود کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:42 فرمت فایل پی دی اف می باشد. |
دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان در رابطه با کشاورزی ایران فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:21 این فایل به صورت پی دی اف آماده دانلود می باشد. |
دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان در رابطه با کشاورزی ایران فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:21 این فایل به صورت پی دی اف آماده دانلود می باشد. |
دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان در رابطه با کشاورزی ایران فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:21 این فایل به صورت پی دی اف آماده دانلود می باشد. |
دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان در رابطه با کشاورزی ایران فرمت فایل: پی دی اف تعداد صفحات:21 این فایل به صورت پی دی اف آماده دانلود می باشد. |
گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:47 |
گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:47 |
گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:47 |
گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:47 |
گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 گزارش کارورزی 1 و 2 فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:47 |
فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:72 |
فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:72 |
فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:72 |
فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:72 |
فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرهنگ آموزش فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:72 |
دانلود تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین دانلود تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین عنوان درس: احکام سفر فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:4 مرحله۱) نمونه گیری۳۰ جمله،۱۰جمله متوالی از اول درس،۱۰جمله متوالی از وسط درس،۱۰جمله از آخر درس 10 جمله متوالی از ابتدای درس : آیا تاکنون به سفر رفته اید؟ به نظر شما این سفرها چه فایده هایی برای ما دارد؟ پیامبر اکرم )صلّی الله علیه و آله( میفرماید : سفر کنید، تا سالم بمانید . در سال های قبل با احکام نماز و روزه آشنا شدیم . خدای مهربان هنگامی که ما به سفر می رویم، نماز و روزه را بر ما آسان گرفته است. |
دانلود تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین دانلود تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین عنوان درس: احکام سفر فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:4 مرحله۱) نمونه گیری۳۰ جمله،۱۰جمله متوالی از اول درس،۱۰جمله متوالی از وسط درس،۱۰جمله از آخر درس 10 جمله متوالی از ابتدای درس : آیا تاکنون به سفر رفته اید؟ به نظر شما این سفرها چه فایده هایی برای ما دارد؟ پیامبر اکرم )صلّی الله علیه و آله( میفرماید : سفر کنید، تا سالم بمانید . در سال های قبل با احکام نماز و روزه آشنا شدیم . خدای مهربان هنگامی که ما به سفر می رویم، نماز و روزه را بر ما آسان گرفته است. |
دانلود تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین دانلود تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین عنوان درس: احکام سفر فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:4 مرحله۱) نمونه گیری۳۰ جمله،۱۰جمله متوالی از اول درس،۱۰جمله متوالی از وسط درس،۱۰جمله از آخر درس 10 جمله متوالی از ابتدای درس : آیا تاکنون به سفر رفته اید؟ به نظر شما این سفرها چه فایده هایی برای ما دارد؟ پیامبر اکرم )صلّی الله علیه و آله( میفرماید : سفر کنید، تا سالم بمانید . در سال های قبل با احکام نماز و روزه آشنا شدیم . خدای مهربان هنگامی که ما به سفر می رویم، نماز و روزه را بر ما آسان گرفته است. |
دانلود تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین دانلود تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین تحلیل محتوای درس12 هدیه ششم ابتدایی به روش مک لافین عنوان درس: احکام سفر فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:4 مرحله۱) نمونه گیری۳۰ جمله،۱۰جمله متوالی از اول درس،۱۰جمله متوالی از وسط درس،۱۰جمله از آخر درس 10 جمله متوالی از ابتدای درس : آیا تاکنون به سفر رفته اید؟ به نظر شما این سفرها چه فایده هایی برای ما دارد؟ پیامبر اکرم )صلّی الله علیه و آله( میفرماید : سفر کنید، تا سالم بمانید . در سال های قبل با احکام نماز و روزه آشنا شدیم . خدای مهربان هنگامی که ما به سفر می رویم، نماز و روزه را بر ما آسان گرفته است. |
کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:10 |
کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:10 |
کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:10 |
کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:10 |
کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره کارورزی دو رشته مشاوره فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:10 |
دانلود تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی، به شیوه ی ویلیام رومی دانلود تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی، به شیوه ی ویلیام رومی موضوع:تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی به شیوه ی ویلیام رومی نام درس: تحلیل محتوا(1) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:10 علوم سال پنجم ابتدایی که تعداد صفحات آن 98 صفحه می باشد را به 3 قسمت مساوی تقسیم می کنیم. ابتدا علوم سال پنجم ابتدایی انتخاب کردم که شامل 98صفحه بود وسپس قسمت انتخاب شده را به 3قسمت مساوی تقسیم کردم.که عبارتند از: قسمت اول:( 33-1) قسمت دوم:(66-33) قسمت سوم:(98-66)ازهریک از قسمت های مذکوربصورت نمونه گیری منظم 25 جمله انتخاب کردم،که روی هم دیگر 75 جمله شد .جملات انتخاب شده را با توجه به ده فاکتور ویلیام رومی جملات را در دو قسمت فعال وغیر فعال تقسیم کردم که در نهایت از 75 جمله 36 جمله ی آن فعال بود و39 جمله آن غیر فعال بود.حاصل فعال رابر غیر فعال تقسیم کردم.که نتیجه ی ان برابر بود با92.بود. در ادامه این روش را به صورت تفضیلی ادامه داده ودنبال کرده ام. |
دانلود تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی، به شیوه ی ویلیام رومی دانلود تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی، به شیوه ی ویلیام رومی موضوع:تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی به شیوه ی ویلیام رومی نام درس: تحلیل محتوا(1) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:10 علوم سال پنجم ابتدایی که تعداد صفحات آن 98 صفحه می باشد را به 3 قسمت مساوی تقسیم می کنیم. ابتدا علوم سال پنجم ابتدایی انتخاب کردم که شامل 98صفحه بود وسپس قسمت انتخاب شده را به 3قسمت مساوی تقسیم کردم.که عبارتند از: قسمت اول:( 33-1) قسمت دوم:(66-33) قسمت سوم:(98-66)ازهریک از قسمت های مذکوربصورت نمونه گیری منظم 25 جمله انتخاب کردم،که روی هم دیگر 75 جمله شد .جملات انتخاب شده را با توجه به ده فاکتور ویلیام رومی جملات را در دو قسمت فعال وغیر فعال تقسیم کردم که در نهایت از 75 جمله 36 جمله ی آن فعال بود و39 جمله آن غیر فعال بود.حاصل فعال رابر غیر فعال تقسیم کردم.که نتیجه ی ان برابر بود با92.بود. در ادامه این روش را به صورت تفضیلی ادامه داده ودنبال کرده ام. |
دانلود تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی، به شیوه ی ویلیام رومی دانلود تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی، به شیوه ی ویلیام رومی موضوع:تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی به شیوه ی ویلیام رومی نام درس: تحلیل محتوا(1) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:10 علوم سال پنجم ابتدایی که تعداد صفحات آن 98 صفحه می باشد را به 3 قسمت مساوی تقسیم می کنیم. ابتدا علوم سال پنجم ابتدایی انتخاب کردم که شامل 98صفحه بود وسپس قسمت انتخاب شده را به 3قسمت مساوی تقسیم کردم.که عبارتند از: قسمت اول:( 33-1) قسمت دوم:(66-33) قسمت سوم:(98-66)ازهریک از قسمت های مذکوربصورت نمونه گیری منظم 25 جمله انتخاب کردم،که روی هم دیگر 75 جمله شد .جملات انتخاب شده را با توجه به ده فاکتور ویلیام رومی جملات را در دو قسمت فعال وغیر فعال تقسیم کردم که در نهایت از 75 جمله 36 جمله ی آن فعال بود و39 جمله آن غیر فعال بود.حاصل فعال رابر غیر فعال تقسیم کردم.که نتیجه ی ان برابر بود با92.بود. در ادامه این روش را به صورت تفضیلی ادامه داده ودنبال کرده ام. |
دانلود تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی، به شیوه ی ویلیام رومی دانلود تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی، به شیوه ی ویلیام رومی موضوع:تحلیل علوم سال پنجم ابتدایی به شیوه ی ویلیام رومی نام درس: تحلیل محتوا(1) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:10 علوم سال پنجم ابتدایی که تعداد صفحات آن 98 صفحه می باشد را به 3 قسمت مساوی تقسیم می کنیم. ابتدا علوم سال پنجم ابتدایی انتخاب کردم که شامل 98صفحه بود وسپس قسمت انتخاب شده را به 3قسمت مساوی تقسیم کردم.که عبارتند از: قسمت اول:( 33-1) قسمت دوم:(66-33) قسمت سوم:(98-66)ازهریک از قسمت های مذکوربصورت نمونه گیری منظم 25 جمله انتخاب کردم،که روی هم دیگر 75 جمله شد .جملات انتخاب شده را با توجه به ده فاکتور ویلیام رومی جملات را در دو قسمت فعال وغیر فعال تقسیم کردم که در نهایت از 75 جمله 36 جمله ی آن فعال بود و39 جمله آن غیر فعال بود.حاصل فعال رابر غیر فعال تقسیم کردم.که نتیجه ی ان برابر بود با92.بود. در ادامه این روش را به صورت تفضیلی ادامه داده ودنبال کرده ام. |
درس پژوهی ریاضی آموزش کسرهای مساوی و نامساوی درس پژوهی ریاضی آموزش کسرهای مساوی و نامساوی درس پژوهی ریاضی آموزش کسرهای مساوی و نامساوی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:43 |
درس پژوهی ریاضی آموزش کسرهای مساوی و نامساوی درس پژوهی ریاضی آموزش کسرهای مساوی و نامساوی درس پژوهی ریاضی آموزش کسرهای مساوی و نامساوی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:43 |
درس پژوهی ریاضی آموزش کسرهای مساوی و نامساوی درس پژوهی ریاضی آموزش کسرهای مساوی و نامساوی درس پژوهی ریاضی آموزش کسرهای مساوی و نامساوی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:43 |
|